.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمربی تیم فوتبال نساجی برکنار شد/ چه کسی جایگزین پاشا می‌شود؟
هنوز دلیل این کار از سوی مسؤولان باشگاه روشن نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه کسی سکاندار تیم فوتبال نساجی می‌شود و آیا این اخراج، دوباره ناکامی 26 ساله نساجی را تکرار می‌کند و یا باعث تقویت و صعود تیم به لیگ‌برتر خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران که چندسالی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد بعد از مدت‌ها و با آمدن پرهام و صنیعی‌فر بخش اعظم مشکلات مالی‌اش مرتفع شد و با مهدی پاشازاده سرمربی جوان که سابقه بازی در تیم ملی و استقلال تهران را در کارنامه دارد، قرارداد بست و کارش را آغاز کرد.

پاشازاده و شاگردانش در ابتدای فصل نتایج خوبی به‌دست آوردند و توانستند با وجود ناکامی در هفته‌های اخیر در پایان نیم فصل نخست خود را در مکان سوم جدول نگه دارند.

نکته جالب اینجاست که سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مصاحبه‌هایش در پایان فصل، از حاشیه‌سازی و نامهربانی برخی‌ها گلایه کرد، استرس و نبود آرامش را یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تیم در هفته‌های اخیر برشمرد.


حال با خبر شدیم که در ساعات پایانی شب گذشته مهدی پاشازاده به یک‌باره  از سمتش برکنار و این خبر توسط خودش تأیید شد و این اقدام از سوی مدیرعامل باشگاه نساجی کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که این سرمربی کارنامه قابل دفاعی در چندماه حضورش در نساجی داشت.


شنیده‌ها حاکی از این است که مالکان باشگاه نساجی از چند روز قبل مذاکرات خود را با اکبر میثاقیان شروع کرده‌اند و در طی چند روز آینده سرمربی جدید نساجی مازندران انتخاب خواهد شد.


همچنین از فرهاد کاظمی هم به عنوان جایگزین نام برده می‌شود ولی مذاکرات جدی این باشگاه با اکبر میثاقیان انجام شده است.


به گزارش فارس، هنوز دلیل این کار از سوی مسؤولان باشگاه روشن نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه کسی سکاندار تیم فوتبال نساجی می‌شود و آیا این اخراج، دوباره ناکامی 26 ساله نساجی را تکرار می‌کند و یا باعث تقویت و صعود تیم به لیگ‌برتر خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.